07.45 - vem ringer?

Maarja väckte mig kvart i 8 idag när hon ringde,trodde för ett ögonblick att det var björn som ringde o ica,men det var det inte,en bil har voltat inte så långt ifrån oss och maarja undrade om det var jag.Men det var det inte,jag låg i min säng och drömde om att jag höll på att fara ner för ett vattenfall ;) I alla fall så klarade sig killen,men tveksamt om sådant händer när man kör 70(som det är här,men 90% av alla bilar skiter i det)han har dessutom vad jag hört åkt fast för fortkörning förra veckan.

nu ska jag faktiskt städa lite!hejs

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Jepp de menar jag :) Klart du vågar. Man måste ta hand om sig :) Mikaela har ju också varit till henne.

2009-05-13 @ 12:57:42
URL: http://www.icespider.se
Postat av: Verro

Halloj! Haha, vad läskigt. Jag hittade till din blogg för några dagar sedan, men hann inte lämna en kommentar. Tänkte att jag skulle göra det idag och då ser jag att du hittat till min blogg!! =)

Jo, det var ett tag sedan sist. Allt är väl bara bra, grubblar om det blir mer jobb i höst eller om jag ska till Sthlm och plugga. Ena dagen vill jag det ena, nästa det andra... Själv då?

2009-05-13 @ 13:34:13
URL: http://veronical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0