Högskoleprovet nästa :O

Jepp imorgon ska det göras,jag som hade tänkt vara duktig och förbereda mig ordentligt,men såklart så blev det inte så:P Får väl se hur det går,men några rätt ska jag väl pricka in.

idag var jag till sjukan,har varit förkyld i 3 månader,men de hittade inget fel på mig.Litar inte direkt på sjuksköterskan som tog proverna på mig,hon hittade inte ett blodkärl först och sen när hon väl gjorde det så kom det nästan inget blod!hon sa att  det måste bero på att mitt immunförsvar suger,men man kan väl inte vara sjuk så länge ändå?:S

Mira och Ida tog hand om Heidur idag,eftersom Elin är i kiruna hos en "kompis" ;), så då var de snälla att promenera med Majje också.Han var faktiskt ganska lugn idag och njöt ordentligt när han fick huvudet borstat (L) Oliver fick också hänga med tjejerna på promenad.Han blev såklart glad,men på hemvägen när jag skulle gå och möta dem skällde han ut mig och trodde antagligen att jag var ett monster som äter hundar till frukost.Skulle vara kul att få veta vad som försiggår i hans hjärna xD

Nu ska jag gå och ta in hästarna.Sen ska jag kolla Let's Dance.Fan vad dåligt att Morgan åkte ut förra veckan ;( han var ju bäst!

Kommentarer
Postat av: el0n

Mira och Ida tog hand om Heidur idag,eftersom Elin är i kiruna hos en "kompis" ;) - Meeeeh >_<

2009-03-30 @ 00:16:32
URL: http://ponipulka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0