Here I am

Nu har jag också börjat blogga :) känner mig lite efter som börjar först nu,men bättre sent än aldrig!Vet ju inte om det kommer bli så intressant,men vi får väl se.

Idag har jag inte gjort så mycket,var helt sjukt trött igår,somnade nästan på jobbet!Så idag har varit en ganska slö dag, det enda vettiga jag gjort är väl att jag promenerat med pojkarna en sväng.

Igår skulle jag sitta i kassan för första gången,jag har varit nervös så himla länge för det,men det var ju ganska lugnt när jag sen skulle sitta där själv!Måste erkänna att jag kände mig ganska proffsig då.Speciellt eftersom en av dem som hjälpte mig sa att första gången hon satt i kassan slog hon in 237 plastpåsar åt en kund!hehe så klantig var jag inte,men det händer väl förr eller senare,jag hoppas på senare ;)

Ikväll ska jag kolla the mentalist,bättre serie finns inte just nu!Tyvärr har 4:an flytta Lost till tisdagar 22.40 eller något sånt och det är en jäkla dålig tid!Men jag missade ju ändå se sista avsnitten förra säsongen så jag skulle nog ändå inte fatta något om jag kollade på den.

Nu ska jag kolla på reprisen av Grey's.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0