smaskar på en munk :)

såklart försov jag mig på morgonen så att jag bara hade en kvart på mig innan jag var tvungen att åka till ica,tur att stig skulle till ötå så behövde jag inte missa bussen också!det får ju inte bli en vana att jag vaknar 15-20 minuter innan jag måste fara,kassapassen får ändå mitt blodtryck att skjuta i höjden så jag behöver inga fler stressande moment för tillfället!

på ica gick det ovanligt bra,jag klantade mig inte det minsta(!)applåder till mig tack! ;) såg en väldigt snygg kille där^^inte så ovanligt kanske,men seriöst vart finns alla människor när man bara ser dem på ica?åh jag gillar verkligen alla som jobbar på ica,de är så schyssta och de flesta väldigt roliga,speciellt patrik.han är den som måste svara på alla frågor jag har,och de är väldigt många :P

nu ska jag kolla ugly betty och tröstäta en munk för att det är så jävla mycket mygg ute nu.de kommer direkt från helvetet och ingen annanstan >_<

schema för resten av veckan:
onsdag - ha sovmorgon,städa mina rum >_< rida majje :)
torsdag - jobba och sen kusin mikaelas studentfika
fredag - luleå på förmiddag,balen på kvällen :D
lördag - spela tennis med elin
söndag - kompis mikaelas studentfika

har nog inte glömt något nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0