såååå bra :)

åh jag älskar shayne wards musik!den är så himla töntig egentligen,men åh så underbar:) tycker no U hang up är den bästa.fast en person sa till mig att den bara duger att lyssna på när man har sex ;) kanske stämmer,men jag blir så glad när jag hör den, och det tycker jag är meningen med musiken man lyssnar på!

usch jag kommer vara totalt sönderstressad under mitt semestervikariat.hur hinner vanliga människor jobba och samtidigt ha ett liv?det känns som att jag inte kommer hinna med något annat än jobb,äta,träna,sova :S jag måste fixa scheman som jag följer slaviskt.hur kul låter det?nåja jag ska tänka på pengarna jag kommer tjäna,det gör borde göra att jag står ut i 5 veckor :d

imorgon är mics studentfika,kul att fara dit och fika är ju aldrig fel ;)

snart ska jag sova,godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0