perfekt dag :)

jävlar vilken fin dag det har varit idag,och jag har varit ledig så jag har njutit precis varenda minut :D har solat litegrann,men det är faktiskt ganska tråkigt.har i alla fall varit ute så en snygg bränna tills imorgon är på g ;)

har varit til af idag och fyllt i den sista blanketten till försäkringskassan.nu är jag inte längre arbetssökande och förhoppningsvis kommer jag inte vara det på ett par år :) jag blir mer och mer hyper varje dag för det börjar ju närma sig om man får veta om man kommit in på universitetet eller inte.eller ja det är väl 1:a antagninsbeskedet,men om jag fattat det rätt är det ganska slutgiltigt ändå. jag var också till bibblan en sväng och hämtade när jag hör din röst och sen fick jag syn på rolling stones näst nyaste nummer med Green Day på omslaget + att det finns en flera sidor lång intervju med dem.that made my day^^,

ska snart kolla fotbollen.sverige möter england,det kommer nog bli en tuff och underhållande match och jag hoppas verkligen sverige vinner!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det har varit en fin dag, nästan FÖR fin ;P Jag döör vad varmt det är!

2009-06-26 @ 18:26:31
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0