party like a rockstar

orkade aldrig uppdatera igår,dagen bestod av jobb och sen ulrikas och kusin mikaelas studenfiranden:D

har varit i luleå en sväng idag och shoppat en del ;) köpte en rosa klänning från gt som jag kanske ska ha på ikväll.sen såg jag när luleås studenter åkte flak.de hade säkert lika kul som vi hade förra året :) såg min kusin kristina på apoeteket,lite kul att stöta på henne där av alla ställen^^får förhoppningsvis se henne igen,hon sa iaf att de kommer och hälsar på snart.

snart ska jag börja dra mig mot ötå,idag är det party som gäller!!mitt enda ynka lilla problem är ju vilken klänning jag ska ha,men det är ju ingen kris direkt ;) ska bli kul att få se alla människor man inte sett på ett år.jag fattar inte att det är så länge sen vi tog studenten,det kändes som att vi gjorde det förra veckan.det var en härlig tid som startade med cypern-resan och slutade med balen.man var så bekymmerslös på den tiden!

kommer nog inte uppdatera mer idag då jag nog kommer vara hemma först vid 4 ;) till alla er som ska på balen,syns där!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bekymmerslös, tja, det vet jag nu inte... :P Fast det kanske bara är jag. Tack för en trevlig kväll iaf sweetie <3

2009-06-13 @ 10:34:08
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0