nyss hemkommen

kom nyss hem från jobbet.lördagar är mina favoritpass,korta och mycket att göra så tiden svischar förbi :) ska ta och käka lasagne och sen ska jag ut i solen(som finns där bakom molnen nånstans) och läsa glamour innan jag drar till hede en sväng.

mitt rum är svalt och skönt efter att fönstret stått på glänt i 24 h,och det bästa är att inte en enda mygga verkar ha hittat in!!!!

sagt på ica: jag hoppas mitt kort fungerar,jag råkade köra det i  tvättmaskinen. det har jag ännu inte lyckats med ;)


Kommentarer
Postat av: Verro

Haha! Skön kommentar! =) Hoppas du hann njuta av vädret. Kramar

2009-06-27 @ 23:54:02
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! HAHA! Du måste göra en humorbok av alla Ica-kommentarer!

2009-06-28 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0