mini-inlägg

årets första dopp är avklarat ;) skulle bara följa med oliver till älven så att han fick svalka sig,men sen när jag doppade fötterna märkte jag hur varmt det var i vattnet så jag hoppade också i ;)

hade planer på att springa i finland i dag,men surprise suprise,min hals är fortfarande helt uppfuckad >_< så det blev bara att kolla på.köpte i alla fall en ny magnumglass i en liten låda som heter magnum temptation eller nåt sånt.jäkligt god var den i alla fall :P

imorgon är det jobb igen,känns nästan som att ica blivit mitt nya hem:/ men 4 veckor till ska jag väl härda ut!

blev bara ett kort inlägg idag då jag inte har så mycket vettigt att skriva om(när har jag det egentligen?)

ska kolla klart confed. cup och sen ska jag fortsätta läsa när jag hör din röst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0