min röst är lagd

nu har jag röstat.junilistan blev valet.av alla partier stämde det bäst överens med vad jag tycker:)haha jag kollade på piratpartiets valsedel och läste vad en av personerna har för yrke.jag trodde det stod drog - och alkoholberoende,men behandlare skulle det visst vara.haha lite pinsamt att jag börjar skratta som ett psyk därinne^^

jag har hunnit vara och orientera i ruskola också.jaga trodde jag var världens segaste,men jag vann ändå :) fast det var döjobbigt när man skulle upp för hela berget,typ :P sen satte vi potatis och efter det har oliver fått vara och simma.han tyckte det var så skoj.men det var mindre kul sen när han kom och la sig i min säng 5 cm från mig.blöt hund luktar inte gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0