jag vill avlida!

till elin - hehe du flyger nog inte av så snabbt,du kanske klarar 5 minuter ;) nej jag tänkte klara av premiären imorgon!då måste jag se till att rida honom!!!!

till jeanette - ingen aning ;( fick det igår,idag har det inte blvit så mycket sämre så jag hoppas det går över snart!

dagen på ica kan beskrivas med ett ord - STRESS.seriöst jag hann plocka upp lite drickor och en vagn med varor annars har jag suttit i kassan hela dagen.jag fick sitta i kassa 4.den har inte ens cashguard så jag fick slå in själv hur mycket pengar kunderna betalade med och sen själv tänka ut vad jag skulle ge i växel.jobbigt,annars matar man bara in pengarna och sen spottas växeln ut automatiskt.varför måste typ 99 % av ötås befolkning handla dagen innan det är helg?varför kan man inte storhandla några dagar innan och sen handla typ jordgubbar och sånt som kom idag?nu är jag helt slutkörd!nå nu har jag i alla fall ledigt 3 dar så de ska jag ta till vara på ordentligt :)

snart kommer visst elin till heppan heidur och då ska jag jag visst hålla henne sällskap.voi voi hoppas myggen håller sig borta!sen ska jag kolla simspons och därefter ska jag promenixa en sväng med pojkarna

Kommentarer
Postat av: Alician

Haha:) du jobbar också på ica. stackare. Kolla in min blogg där jag fotat mig i min ica-stass.

2009-06-19 @ 13:45:56
URL: http://ladygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0