i brist på annat

OM DIG
Namn -  Camilla Fryksell
Bor - Luppio
Syskon  - Linda,JOhanna och Madeleine
Ålder - 18
Född - 13 aug
Ögonfärg - brun
Längd -  ca 165
Sko storlek -  37-38
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - lejon*grrr*
Hårfärg - skum nyans av brun
Födelseort - kalix

DAGENS ..
Låt - know your enemy - Green Day(vad annars :P)
Saknad - cypern
Kläder - ICA-outfiten,grymmast i världen^^
Smink - nada
Underkläder - ehm lila med mönster från salming
Mat - korv och makaroner
Köp - har varit duktig och inte slösar en krona idag :)
Göra sen - kolla fjorton suger
Godis - har inte ätit godis idag(!)men annars funkar alltid marabous olika chokladkakor
Pinsamaste - Johan och en tant på ica höll på att diskutera varför det är så lite folk i nåm by,johan sa att det kan ju ha varit folk som trillat av pinn,då började jag asgarva så jag nästan grät,de kollade lite konstigt på mig.jag skylle på att jag var övertrött ;)

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - kan inte påstå det
Tycker du om godis - jepp
Hur många gånger i veckan äter du godis - ehm alldeles för många,försöker hålla mig till 2
Äter du oftast nyttig mat - haha nä
Tycker du att du själv är söt/snygg -  nix,men jag tycker att mitt utseende duger
Du ger mycket komplimanger till andra - jepp
Är du nöjd med ditt förnamn - jodå
Du tycker att du själv är smart - faktiskt så gör jag det
Vad är det sämsta hos dig - som jag skrev i tidgare listan,extremt otålig
Vad är det bästa hos dig - behöver jag upprepa det?se tidigare lista
Har du bra självförtroende - det har blivit bättre iaf
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - oj för många :P
Du tycker om att vara med killar - ja killar är oftast schyssta
Känner du dina grannar -  ja det gör jag nog
Gillar du skolan -  jo
Har du någon gång skolkat - njää
Spelar du något instrument - piano
Sporter/aktiviteter har du gått i - friidrott,skidåkning,orientering
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ett par gånger
Tycker du om djur -absolut :D

BRUKAR DU ..
Sova - men klart
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka -  nej
Snusa - nej
Skada dig - väldigt ofta
Klä dig i svart - jaaaa!
Lita på folk - yes
Skada dig med flit - men usch nej!
Drömma mardrömmar - väldigt sällan
Gå i skolan - inte för tillfället ;)
Gå i kyrkan - ibland
Ljuga - jo*host host*
Vilja dö - nej

NÄR ..
Åt du senast - inte länge sen:P äter nästan hela min vakna tid
Läste du ut en bok senast - några dar sen
Köpte du något senast - i tisdags
Vad? - ehm tuggisar åt oliver
Svor du senast - när jag klämde fingret i grinden
Sjöng du senast - idag
Klagade du senast - idag
Klantade du dig senast - idag

HAR DU ..
För många vänner - nejdå
Förföljelsemani - va?
Någon annan psykisk sjukdom? - haha tror inte det ;)
Skadat någon? -  säkert
Färgat håret - aldrig
Några piercnings - öronen
Några tatueringar - nej
Egen dator - jepp
Gjort bort dig rejält - jadå^^

ÄR DU ..
Snäll - försöker vara det iaf
Snygg - inte enligt mig själv
Söt - se ovan
Kort - medel?
Klantig - som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0