huvudvärk ;(

fan jag har haft ont o huvudet i 3 dagar nu.kan antagligen bero på att jag har så jäkla svårt att somna på kvällarna vilket gör att jag bara sover ca 6 h per natt vilket är allldeles för lite för mig ;( sen har jag en massa grejer att göra nästan hela tiden så jag känner mig alltid så utsliten.jag kommer ha fullt upp hela sommaren,så för mig blir det tyvärr inte så mycket slöande på ett tag.känns nästan som att jag får semester när jag börjar skolan.OM jag nu slipper in vill säga,håller båda tummarna för att jag verkligen gör det!

har lånat boken revolutionary road från bibblan idag,filmen ska visst vara jättebra,men eftersom jag inte har möjlighet att se den just nu så får jag nöja mig med boken.lånade också två självbiografier.en om christer fuglesangs rymdresa och en om en sudanesisk flicka som när hon är 12 blir bortrövad från sin by och blir slav åt en rik familj.jag gillar att läsa om sådana självbiografier,varför vet jag inte riktigt,men jag tycker att de är riktigt fängslande.men samtidigt är det ju också grymt att världen ser ut som den gör!

imorgon jobbar jag till 16,sen ska vi åka direkt till finland och springa en serie-tävling.sen kommer vi väl hem vid halv sex och då ska jag äta,fixa med djuren och lägga mig så att jag orkar stiga upp vod 2-3 och följa med maarja till kallax.sömnen behövs verkligen om jag måste köra hem bilen sen.somna bakom ratten vill jag helst undvika:S sen kommer jag hem ungefär vid 8 och så hinner jag sova 2h innan jag ska jobba till 20.15.jag får pimpla kaffe hela morgondagen och onsdagen om jag inte ska vara en vandrande zombie :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0