hård dag

usch jag kom hem för bara 1 timme sen,fan vilken hård dag,har suttit i kassan i princip hela dagen,varför ska alla storhandla just på fredag?vad är det för fel på onsdag och torsdag?jäklar jag tänkte inga snälla tankar om de människor som kom och storhandlade efter kl 19.>_< sen tör jag mig grymt på människor som inte har med tillräckligt med pengar eller som börjar gnälla över att vissa varor inte är på extra pris fast det SKA vara det,ett tips är att tar rätt varor nästa gång :P nu ska jag inte jobba förrän på tisdag så det blir lite ledighet för mig också,skönt för nästa vecka är den sista innan mitt semestervikariat börjar,då kommer jag bara vara ledig på fredagar och söndagar.men jag ska inte klaga,den 25:e varje månad kommer jag skutta till ica för att hämta mina lönebesked :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0