här är jag igen :)

jag har varit lite slö med uppdateringen på sista tiden.har inte haft så mycket att skriva om då jag i princip bara jobbat och sen varit för trött för att hitta på något efter det.

i förrgår natt sov jag i alla fall i en stuga på luppioberget med linda,liv och gry.ganska primitivt om man säger så,men väldigt mysigt :) gårdagen bestod bara av jobb och idag har jag också bara hunnit med att jobba.pratade med björn igår hur jag kommer att jobba under marknaden.det blev en liten förändring:kommer jobba HELA veckan + mina 4 ordinarie dagar veckan efter så jag kommer jobba 11 dar i sträck.tufft men sen när pengarna kommer blir jag glad :)

nu ligger jag i solen och pressar lite,men myggen och nå jävla svarta kryp gör det hela lite surare :/ på kvällen måste jag till hästarna för elin har åkt till skåneland idag. imorgon kommer jag vara ledig och jag ska göra så lite som möjligt!gud nåde den som försöker väcka mig innan halv 11.den personen ska se sitt liv som avslutat :P

ikväll ska jag kolla wolverine.sega internet har äntligen fått ner den :) förhoppningsvis är den jäkligt bra!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är den 4-5, så de är väl på lördag man ska ut :P Dessutom är det ju en massa som är på semester nu. :D

2009-06-25 @ 23:30:01
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0