bryderier

haha jobbet på ica väcker många frågor som kräver svar ;)

1. vart finns allt folk då de inte är på ica?vissa männiksor skulle vara trevligt att lära känna :P
2.varför blir folk som galna efter vissa varor bara för att de är på extrapris,oftast rör det sig bara om några kronor.
3.hur i helsike kan så många veta vem jag är?det är flera som kommer fram och pratar med mig och verkar känna mig,tyvärr vet jag inte alltid vilka de är :/

och till den viktigaste frågan:
vad är egentligen skillnade på krossade och passerade tomater? ;)

längtar till marknadshelgen,nog för att jag kommer vara sliten efter en hård jobbveckan,men inte kommer jag missa utgången för allt i världen!!haha några snackade om hur det är att vara bakis på ica,det tänker jag nog undvika,men kul ska jag då ha!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Aha, så det blir utgång på marknaden? :D Med vem, mig? ;D



och svar på fråga 2, man märker oftast inte att det är några kronor, utan ser bara att det är extrapris och då vill man ha det ;) Reklam kallas det. ;)



Tror krossade typ är större bitar än passerade... men venne. :P

2009-06-29 @ 22:09:17
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0