bal-eftersnack

haha jag orkar visst slänga ihop ett inlägg innan jag somnar ;) beror nog på att jag trodde att balen var öppen till 3,men jag gick på en nit då den stängde 2 :/ hade i alla fall grymt kul,bra musik var det överlag så jag hängde mest på dansgolvet vilket jag tycker är meningen att göra om man går ut.right round med florida är den bästa partylåten just nu,jag fattar inte att jag tyckte att den var dålig första gången jag hörde den!det var också trevligt att se en massa människor som man inte sett på länge.speciellt ivar som jag inte sett sen vår student förra året.nu till kvällens händelse-ett par försökte ha sex en trappa upp men de var inte .särsklit diskreta för alla såg dem ju och en vakt fick gå och be dem avbryta det hela :P bara liiiiite pinsamt...

imorgon,eller idag rättare sagt då det är lördag nu :P,ska jag försöka hinna rida majje en sväng iaf.ska bli grymt kul då jag inte ridit honom alls det här året än.men jag har en massa annat också som jag måste hinna fixa.mitt semestervikariat börjar på måndag så jag lär ju inte få så mycket gjort de dagar jag jobbar då jag oftast är helt slut när jag kommer hem :/ nu ska jag försöka sova!

ha det bäst!

hm jag råkade visst glömma att publicera inlägget förut,smarta jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0