3 juni

hm uppdateringen som jag lovade igår uteblev,men jag har inte så mycket vettigt att skriva om för tillfället ;(

nåja idag så har jag i alla fall vart ledig,pappa bad mig klippa gräset så det gjorde jag i en timme innan den dog,jäkla skräpklippare som inte ens är självgående utan man måste putta på för kung och fosterland.men sen när jag skulle starta den igen så strejkade den totalt.bläbläblä
sen var jag till hede en sväng och fixade lite till med hästhagen,men det jobbigaste är kvar,tråden är visst i en hög och det kommer ta år att reda ut>_<

snart åker maarja till irland,kommer sakna henne!!och jag som inte ens kan fara och hälsa på henne*snyft*men vi måste i alla fall fixa en avskedsfest åt henne.sen när hon kommer hem så ska vi börja på LTU.hoppas jag i alla fall,hoppas verkligen mina betyg räcker för att komma in!!!!men som sagt dubbla inflyttningsfester och en födelsedagsfest är planerad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer också att sakna Maarja! ;( JAAA fest ;) fast när ska man hinna det månne...

2009-06-03 @ 20:47:00
Postat av: Mikaela

Det var jag som kommenterade... det fastnade inte :S

2009-06-03 @ 20:48:17
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0