00.00

vilket skämt,solen hann gå i moln och istället blev det grå himmel och åskmoln när jah skulle ut och slöa ;( så jag fixade bara lite med djuren och sen gick jag in igen och fortsatte läsa när jag hör din röst. eventuellt blir det så att jag far på pdol,är ganska sugen på att se dead ny april,maskinen och måns zelmerlöw ;) och det blir då kanske att sova i tält,jag gillar egentligen inte att sova i små pyttetält,men man kan ju alltid göra ett undantag :P sen vet jag inte om jag helgen efter det ska på kalaset.ingen av mina kompisar ska dit(eller?) och då återstår det att vara med mina systar som är nog så pinsamma när de är nyktra ^^,

jag väntar på att någon vänlig själ ska ladda upp det sista avsnittet av robin hood säsong 3.det blir förmodligen inga fler säsonger då han som spelar RH sagt att han lämnar serien.fasikes,min favoritserie höll bara i 3 år ;(

gud vad jag stör mig på kunderna på ica som inte fattar vad kr/kg betyder ,som inte kan ta rätt varor eller ifrågasätter om jag slagit in rätt pris >_<
kund 1 : det stod att det kostade 49 kr kg,varför betalade jag då 52 kr
jag: men det är 49 kr per kg och det vägde lite mer än 1 kg

kund nr 2:  vad kostade entrecoten?
jag:99 kr/kg
kund nr 2: vaddå det stod ju en lapp där det var 69 kr/kg
jag:nä det var nog inte rätt vara
kund nr 2:gnäll,gnäll,gnäll
jag:men jag kan ju ringa till charken och höra med dem vad priset är!
behöver jag säga vem som hade rätt?

kund nr 3:300 kr låter lite mkt för bara några varor,oj det var visst renskaven som gjorde det.
tummen upp för att du iaf kom på att två renskav á 69 kr st blir 138 och alltså utgjorde nästan hälften av det hon handlade för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0