yeah

så är ännu en jobbdag avverkad.onsdagar är ju de segaste dagarna när jag jobbar till stängning.men eftersom jag sitter i kassan så mycket har jag ju någonting att göra hela tiden i alla fall:D

jag funderar på om jag ska överraska pappa med en resa till rom eller london,han fyller ju 50 i år så det skulle ju sitta fint.har kollat runt lite,rom är en ganska dyr stad att fara till.men å andra sidan så har jag viljat fara dit i flera år!för er som inte vet är jag en historienörd och jag tycker att antiken är den mest fascinerande epoken som funnits.så pm jag far till rom så är det inte för att shoppa utan för att hänga på colosseum,det gamla forumet och såna ställen :P

suck alla som sökt in på universitet till hösten känner nog som jag,börjar det inte bli dags att få veta om man kommit in så att man kan börja planera lite och köpa grejer till lägenheten(som jag  ännu inte har>_<)?

funderar på vilken bok jag ska läsa.har lånat en drös av böcker från bibblan:revolutionary road,robin hood(nöööörd),jerusalem(vad tänkte jag på där?),christer fuglesangs bok om sin rymdresa och sen några andra som jag inte kommer ihåg namnen på ;) först ska jag i alla fall kolla ice age 3.

ha det så bra!godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0