20 juli

Min header vill fortfarande inte bli bra ;( vet inte vad jag gör för fel! 

idag har varit en seg dag på jobbet,tror aldrig att jag varit så trött tidigare! men så är det när man vaknar typ 10 gånger under natten och inte får en ordentlig djupsömn. Hoppas att det blir bättre inatt, men det kan ju i alla fall inte bli sämre :P

fick ett sms från LTU idag där det stod att en student kommer ringa upp mig för att svara på mina frågor om studentlivet, såklart ringde det när jag jobbade så jag fick trycka bort det och sen har jag inte hört ett pip därifrån >_<  Inte för att det nu spelar någon roll eftersom jag inte kommer på något att fråga, Andreas får stå ut med att svara på de frågor jag kommer på ;)

nu ska jag läsa lite bloggar.godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0