nolleschemat

mikaela - jao jag har en del grejer :Pmen som sagt så har jag säkert missat en massa!

maarja - vi ska äga stället!!kommer säkert bli kul som fan :D

fick mitt schema över nolleperioden idag + en massa andra info-papper.dagarna kommer vara fulla med aktiviteter,typ lekdagar,föreläsningar,en livebandspelning,grillfest och en hel del annat :) kommer vara grejer på stuk 10 dar i rad.helvete vad man kommer vara sliten innan skolan ens börjat :P

annars har jag som vanligt jobbat kväll.har kommit fram till att man absolut inte ska försöka ta en powernap under lunchen,det slutade bara med att jag gick i dvala resten av dagen :/ annars har jobbet gått smärtfritt förutom att jag och patrik missförstod varandra och trodde att vi fuckat upp kassaavstämningen,men det löste sig fint!

mamma är som jag säkert skrivit tidigare lyrisk över att jag ska flytta till luleå,hon ringde mig på jobbet och tjatade om att jag måste boka en lägenhet på malmudden.det kommer jag iaf inte göra eftersom jag då hamnar på typ plats 40.inte så värt det.men men det löser sig säkert.huvudsaken är ju att jag ska börja på ltu iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0