tråkmåns nr 1

fan vad tråkig jag har blivit!!jag kommer hem från jobbet oftast vid halv 5,käkar middag,fixar med djuren och that's it.vilket liv jag har!!men om 3 veckor blir det bättre ;) fattar inte hur alla andra har tid och ork att leva efter att de slutat jobbet. ska i alla fall bli kul att fara ut nästa lördag,fast jag jobbar ju 5 dagari sträck efter det,men varför dricker man annars kaffe? ;P

kollade nyss klart john tucker must die.som med alla andra high school-filmer är den ju för härligt klyschig och förutsägbar.men jag gillar sådana filmer,de är så mysiga att titta på^^funderar nu på om jag ska kolla en vampyrs bekännelse eller änglar och demoner.blir nog den första,ska hålla lite på ÄoD ett tag till.

inte fasikes har jag fått en lägenhet än,men jag skulle ju kunna fråga andreas om han istället för att säga upp sin lägenhet  kan hyra ut den till mig,fast han har säkert redan gjort det om han ska byta lägenhet 1 augusti ;( just nu står jag bara i kö till en lägenhet,ids inte ställa mig i kö när jag kommer hamna på typ plats 30.men det kanske skulle vara bra att få veta att man kommer in på utbildningen också ;) det känns verkligen som att jag inte kommer att knipa en plats.usch då skulle jag seriöst bli deprimerad till 1000!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alla håller tummarna för att du ska komma in! :D Jag har inte heller en lägenhet än... två års kötid gör inte så stor skillnad... men Luleå har ju det där med direktbokning, det är ju bra! :)

2009-07-03 @ 08:35:48
URL: http://everwarring.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Och btw, mitt liv ser alltid ut sådär...

2009-07-03 @ 08:36:25
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0