uppdatering från de senaste dagarna

har inte uppdaterat på ett par dar nu,har inte riktigt haft tid

igår var jag barnvakt åt alex och william för lasse och johanna drog på hotellet.hade kul med barnen iaf,jag och william spelade först fotboll och sedan kubb.sedan kollade vi på ice age 2,jag älskar ekorren,han är min idol ;) efter det kollade jag ett tag på 300,men jag råkade somna efter typ 1 h och då var kl ungefär halv 2 så jag gick och la mig.flera stycken har sagt att den filmen är bra,men jag tyckte den var ganska överdriven.

idag har jag jobbat i 5 h.det var världens rusch idag igen,men det är ju ganska kul att få se så mycket folk:P efter det sprang jag in i mikaela och vi gick en sväng på marknaden tillsammans,jag tvingade henne att åka karusell med mig.den var så kul,men efteråt kändes det som att magen levde ett eget li v ;) köpte bara kola i olika smaker och sen souvas som jag verkligen åt med finess,jag kan verkligen konsten att grisa ner mig när jag äter!sen var vi till hedenäset och hälsade på elin och jonas.snackade lite grann där innan jag gav mat åt majje och nu sitter vi här,jag ska snart hopppa in i duschen och sen ska jag klä på mig och därefter ska vi UT!!!!ska inte dricka nåt då jag måste ta bilen dit,men men det ska nog bli kul ändå :)

orkar nog inte dela med mig av kvällens händelser förrän imorgon eftermiddag,så ni får ge er till tåls :P
rock on people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0