sweet sunday

Kollade skeleton key,men jag råkade somna vid halv 3 så jag missade slutet :/ Tyckte den var helt okej, men det finns inte så många skräckfilmer som egentligen är riktigt läskiga. Tycker väl att dead silence ( tror jag den heter) är den mest skrämmande jag sett.

I alla fall så tänkte jag sova till halv 10, men vid halv 9 känner jag att det är någon som försiktigt rycker i mitt överkast. Såklart så tyckte Oliver att det var dags att stiga upp då. Lyckades i alla fall somna om och så steg jag upp kvart i 11 istället :P Sen segade jag lite innan vi for ut på en promenad i skogen. Faktiskt så var det knappt några mygg där. Skönt, synd bara att det är mulet ute. Tycker att solen kan komma tillbaka så att jag kan få lite mer färg.

Fasikes, jag provade klänningarna från bubbleroom. De är jättesnygga båda två, men den röda axelbandslösa är för stor fast det är en xs >_< om jag inte rör mig alltför mycket sitter den på plats,men jag kan ju lätt dra ner den till magen. Får se om någon kan sy om den lite.

Nu ska jag gå och göra något vettigt.Uppdaterar mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0