snart är det filmdags

Kom nyss hem från Elin. Lånade en dör filmer därifrån så nu har jag några att välja på: Indiana Jones och kristalldödskallens rike, solstorm, national treasure 2 , rush hour 3 eller appalosa. Kommer nog se Indy först, Andreas sa att den är är händelserik så jag kanske undviker att somna :) annars är det en klassiker för mig. Har somnat i förrgår när jag kollade skelton key och igår när jag kollade Thelma och Louise. Fast det kanske beror på att kl var halv 3 och 1 när jag såg dem :P

min vecka ser rätt full ut. Imorgon händer inget speciellt, men det är bara bra för jag har en massa städning att ta itu med.hujja! På onsdag blir det något med tjejerna, på Torsdag drar jag ju till luleå och på fredag eller lördag åker jag mest troligt med Elins familj till Purnu.

Usch det börjar bli mörkt ute, snart är sommaren slut och då är man fast i regn och rusk som sedan byts ut mot kyla och mörker i ett halvår ;( Jag skulle gärna ha en sommar som vara i några månader till!

Pappa pratade med min chef idag på ica. Han frågade hur det hade gått och sånt. Björn sa att jag hade varit jätteduktig och att det var kul att jobba med mig :D Och så har han lovat att jag får jobba där nästa år också. Sen ska jag ringa de helger och andra dagar jag är hemma ifall det behövs extra hjälp. Mest troligt blir det antagligen några dagar kring jul också som jag får jobba. Pengar rullar in som de ska ;)

Fan jag provade kläderna från bubbleroom idag. Den röda tubklänningen - i storlek xs- är för stor ;( Hade den varit typ 1 cm smalare hade den inte åkt ner. Jag fick i alla fall med axelband, men jag tycker att det är 10 gånger snyggare med axelbandslöst. Ska fråga en jag känner som är duktig på att sy om hon kan hjälpa mig. Eller så får feta till mig på vissa kroppsdelar, men det är ju lättare sagt än gjort :/

Mic- kommer sakna dig när du drar till umeå ;( men det är ju inte så långt bort så vi kommer säkert ses en hel del! Det måste vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0