snart är det dags för sängen

Haha jag har kollat på elins bilddagbok där hon laddat upp lägenhetsbilder från i lördags då det var ötå cruising xD väldigt roligt hade jag åt dem. Om ni vill spana in dem finns de på http://ponipulka.bilddagboken.se !

Efter att jag ätit middag och promenerat med oliver for vi till Elin för att bygga en ny hage åt hästarna så att Åke och Christina lättare kan övervaka och ta hand om hästarna när Elin åker till Kiruna på torsdag. Vi kämpade och slet bara för att sedan upptäcka att det fattades ca 30 meter tråd för att hagen skulle bli hel, så Åke måste köpa en till rulle imorgon och sen kan hästarna smaska i sig gräset där.

har snart läst ut ljudet av ditt hjärta. Den var lite småseg i början, men nu är den som en drog för mig! Jag  vet inte riktigt vad som är så bra med de böckerna, men de är väldigt fängslande! Om någon mot förmodan inte börjat läsa dem är de ett hett tips.

Imorgon jobbar jag stängning för sista gången. Jag har ju bara jobbat 6 veckor heltid på ica, men ändå kommer det kännas så jäkla konstigt att inte vakna till alarmet varje morgon och sedan somna om till 7 och därefter behöva stressa som en tok för att hinna till jobbet.

Snart börjar skolan i alla fall. Jag är en sån som tycker att det är kul att lära sig saker så jag längtar verkligen dit! Antagligen kommer det vara väldigt tufft i början då det är mycket som är nytt, det är ju ändå första gången som jag flyttar hemifrån. Men jag har ju ändå Jeanette, Maarja, mamma, Madde och Linda där. Fattar inte att jag kommer kunna se mamma och resten av familjen varje dag om jag har tid. Annars går det månader mellan gångerna. Synd bara att Johanna flyttat till Övertorneå, nu kommer jag ju inte få se henne alltför ofta :/ men jag ska i alla fall dit och hälsa på på fredag :)

Nu ska jag läsa lite till och sen ska jag sova,skönt med sovmorgon imorgon!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0