Slösat pengar idag

har varit i happis i princip hela dagen, kom hem vid halv 9. Efter att vi släppt av Elin utanför ikea åkte vi till Torneå och köpcentrumet. Var där för första gången, men jag vet inte om jag var så väldigt imponerad. Eller är bara alla kläder så otroligt opassande för mig för tillfället. Hittade i alla fall den snygga klänningen Mic pratat om, synd att den inte fanns i vitt, men jag har ju tänkt skaffa kläder med lite mer färg så aprikos kommer kanske passa bra på mig ändå :) sen köpte jag också ett vanligt enkelt linne där. Ska ta bilder på dem när jag laddat batteriet till kameran! Sen var vi på SpiceIce och käkade världens godaste glass! därefter gjorde vi vår första av tre trippar till ikea. Jag hade tänkt köpa en byrå och två dvd-hyllor men såklart var det slut :/ fick i alla fall med mig ett underlägg till datan så man kan ha den i famnen utan att den kokar över, en bokhylla och lite smågrejer. Vi var på en massa affärer sen och på skopunkten hittade jag världens snyggaste skor som jag såklart var tvungen att köpa!

Resten som jag köpte var:
- En flaska med turkisk pepparblandning så man kan göra shots
- två dukar
-godis fråm candyworld (hallå överpris)
- 2 kuddar, tidskriftssamlare och galgar tredje gången vi var på ikea (andra gången skulle vi gå och äta där, men vi ändrade oss när vi såg kön)

har slösat ungefär 1200 spänn idag, på grejer som jag egentligen inte behöver. Men jag har ju nyss fått min lön så det är ju inte direkt så att jag måste snåla för tillfället :P Och sen så lever man ju bara en gång och pengar är till för att användas!
Hade kul med Jeanette, Mic och Jonas. Gud så svamliga vi blev på kvällen när vi alla var ganska trötta. Jag skrattade så jag grät när vi låg i ikeasängarna och väntade på att elin skulle sluta jobba^^

Nu kollar jag dödligt vapen 3 med pappa. sen ska jag kolla klart rush hour 3 och därefter sova!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Tusen tack för din kommentar i mitt inlägg som fick 177 kommentarer :) Nu har jag uppdaterat bloggen med 3 nya inlägg: 1.Söker efter någon som vill ha hjälp med att äta nyttigt och hälsosamt, 2. Ett sminkinlägg där jag tipsar om mina absoluta sminkfavoriter. 3.En av mina hälsosamma och nyttiga frukostar!

2009-07-30 @ 12:40:45
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0