skit

damn it,veterinären var och kollade på både majje och heidur.majjes tandraspning gick jättebra.inga problem där förutom ett litet sår i vänster mungipa.elin sa igår att han markerade lite i traven så vet fick kolla på det.hon hittade inget i benet han vart skadad i under hela vintern,bra trodde jag för då tänkte jag att det inte var något speciellt.men sen upptäcktes det en hälta i vänster bak där han dessutom var lite tjock.så nu är det total vila i 3 veckor och sen igångskrittning på rakt spår:/ hoppas bara han blir bra så att han håller för ridning.han hatar att bara skrota i hagen.

imorgon är det ötå cruising.ska bli kul :) bara vi har en bil att åka i,elin kommer vara chaffis om hon ska dit.det är lite ovant att det händer nåt i ötå 2 helger i rad,annars brukar det gå månader mellan såna tillfällen!jag undrar om jag ska fråga lasse om jag får låna hans bil.men det är 2 problem:
1.han eller nån kompis ska säkert köra den
2 han kommer mörda mig om det skulle bli minsta repa på bilen!

snart ska jag ut och springa med oliver,har försökt att bli lite hälsosammare.har faktiskt lyckats ganska bra.har inte ätit något onyttigt under veckan förutom några kanelsnäckor på jobbet igår(tyckte jag var värd det :P)och några godisar idag.annars är jag en sån som alltid står vid kylen eller rotar i godisskåpet efter något att äta.får ju se hur länge det håller,men jag ska verkligen försöka den här gången.och faktiskt så har jag gått ner 1,5 kg i vikt!förut har det varit extremt svårt för mig att tappa kilon men nu rasar de ju av mig om jag inte äter ordenligt.men jag vill inte gå ner så mycket mer,finns nog inte så många(mig inkluderar)som tycker att plankor är särskilt attraktiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0