sista juli

Fick nyss ett vykort från cork, tack Maarja :* verkar vara så mysigt där. Jag har planerat att plugga utomlands en termin och Skottland eller Irland är nr 1 på min lista. Spanien skulle inte heller vara dumt, men då måste jag läsa en extra kurs i det, jag har glömt bort det mesta trots att jag läst det i 4 år :/

Idag kommer min kusin Magnus, hans sambo och deras 2 pojkar hit. Kul för jag har inte sett dem sen begravningnen i maj och det blir roligt att se dem när det inte är under så sorgliga förhållanden.

Det verkar som att jag, Maarja och Jeanette blir Tuna-bor ett tag framöver. Där finns de bästa ( vad det verkar i alla fall) lediga lägenheterna + att det inte är så långt från LTU. Dessutom finns det en bowlinghall där som ska bli vårat nya hak :P

Usch att det är sista juli idag, snart är verkligen sommaren slut ;( men det finns några bra saker med augusti:

-Jag fyller år (onödig ålder, men alltid kul att fylla år ;) )
-skolan börjar (har aldrig längtat så mycket efter skolstarten som nu)
-Ett steg närmre 11 oktober :P
-lön nr 2 från ica kommer

Nu ska jag städa lite i mitt rum - det behövs kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Maarja

Kul att det kom fram :)

Ja, en termin har skulle nog vara kul, ba man valjer en bra skola :)



Ja, Tuna skulle vara awesome att bo i :)

2009-08-02 @ 12:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0