privatchaffis deluxe

Jag har agerat privatchaffis åt farmor idag, hon hade en massa ärenden i övertorneå som skulle fixas. Jag körde Stigs bil aka min jobbil. Jag hatar verkligen bilar utan servo!Jag höll på att smälla i en bil på rogersparkeringen, för att undivka en smäll fick jag vrida runt ratten så hårt jag orkade >_<  Sista anhalten var ett besök hos distriktsköterskan och jag sa klart och tydligt: kom upp till vanliga väntrummet när du är klar. Nå jag var på bibblan under tiden och lånade sista twilightboken fast på engelska. Sen for jag tillbaka till sjukan och väntade. Och väntade och väntade. När en timme gått går jag dit ner och såklart sitter hon där. Så säger hon: Jag såg dig när du körde förbi och jag tänkte vart var du på väg? Hur smart får man vara om man ändå ser att jag kör förbi och så klickar det inte att man kanske ska gå dit upp och kolla?! jag var ganska sur, men är man gammal så är man. Blev i alla fall glad när jag kom hem för det stod en hel bunke med färska jordgubbar på bordet :) misstänker att det är elins mamma som plockat dem :*

så nu ska jag göra en fruktsallad av:
-björnbär
- nån melon på c
-galiamelon
-jordgubbar
-äpple
-banan

låter kanske som en skum blandning, vi får väl se om den smakar bra ;)

kom över en 4:a på Porsön och en 3:a på Tuna idag :D nu har vi i alla fall någonstans att bo. Och speciellt 4:an ligger ju alldeles vid universitetet^^ end kruxet är att det är inflyttningsdag den 24:e vilket betyder att vi måste bo någon annanstans i 5 dar. Men det löser sig! Om nu Jeanette ska vara med och dela på en 4:a. Annars tar jag och Maarja 3:an.

Nu ska jag gå och äta middag, sen är det träning och efter det ska jag störa Elin och Jonas lite :P Ska förresten äta tacos där imorgon. Gud min mage kurrar bara av tanken på tacos.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul med en delad lägenhet, är så avis att jag inte får vara med :(

2009-07-27 @ 17:22:36
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0