jobbat och slitit

jag har jobbat nästan 13 h idag!skulle bara ha jobbat 8-16 men jenny blev sjuk och då jobbade jag hennes pass vilket innebar stängning.ungefär 10 över 8 gick de sista kundera,som var så jävla sega,sen fixade vi cashguarden och bankomaten,låste alla grejer och räknade kassorna.sen när vi trodde att vi var klara kom vi på att det står en vagn med leksaker där ute så då var det bara upp med dörrarna,som tog sin lilla tid,slänga in vagnen och låsa igen.SEN fick vi gå hem :)

så ni kanske förstår att idag har verkligen min dag bara bestått av jobb.hoppas ni haft det bra idag,imorgon är jag ledig(!!!!)så då händer det säkert rolga saker som är värda att blogga om.godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0