hotellet igår.

kom nyss hem från jobbet efter att ha snackat lite med systrarna på La Bonte.

igår var jag och mic på hotellet.det var så sjukt mycket folk,dansgolvet var helt smockat och man svettades halv ihjäl.musiken var emellanåt väldigt bra,men för det mesta var den usel som vanligt när det handlar om dj Ove.träffade ganska roliga människor där,haha mic trodde att en kille som snackade med mig kände mi sen tidigare,men jag har aldrig sett honom innan^^träffade linda och johanna där också och en annan person som jag kanske får se mer av i luleå ;) jäkligt schysst verkar han då vara!

elin och jonas var också där ett tag,men bara utanför.vi hoppade in i deras bil och tog en cruising runt ötå och sen några varv runt hotellet innan jahg och mic för in igen.jag var nykter hela kvällen eftersom jag hade bilen,jag kände faktsiskt ett ganska stort sug efter alkohol ett tag,men det gick iaf över :) vi dansade och emellanåt var vi där uppe och glodde men där höll mest gamlingarna till.vissa av dem irrade ner sig till zip vilket jag tycker är ganska patetiskt,jag menar ofta man vill dansa bredvid  någon som är 40 + och som tror att hon/han är så jävla cool!?

när det var 10 min kavr blev vi ganska så less på den usla musiken och drog oss mot bilen,då kände jag verkligen hur mina fötter värkte + att jag hade lock för öronen tack var att musiken var på en så jävla hög volym.min gick iaf över ganska fort.tycker synd om mikaela som fortfarande har kvar sin :/

nu ska jag hoppa i bastun och sen ska jag till majje.och kanske störa elin och jonas om han är kvar och jag har lust :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tycker också synd om mig. :( En massa killar snackar med dig, men ingen med mig då. :P

2009-07-12 @ 18:35:11
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0