Happis imorgon



så här såg det ut när jag började...

...och resultatet efter 20 min


Inga monsterhögar direkt. Jag hade en snäll medhjälpare också. Han kom lite då och då och tog en pinne som han sprang iväg med, men efter 5 minuter kommer han tillbaka och ska ha en ny pinne. Så oftast får man plocka upp en massa efter honom sedan^^

Imorgon blir det happis. Elin ska jobba i ca 5 h så jag, Jeanette och Mic ska underhålla Jonas. Stackars honom säger jag bara :P Ska kolla runt lite på Ikea men det är svårt att handla grejer när man inte vet hur stor lägenhet man kommer få och hur den ser ut. Men jag ska nog köpa en byrå i alla fall och lite andra smågrejer. Måste kanske kolla så att byrån får plats i bilen först innan man shoppar loss totalt, har man en gång börjat är det svårt att sätta stopp^^ Sen ska vi kanske till köpcentrumet också, jag har inte varit dit än så jag hoppas att jag hittar något på Gina Tricot som tydligen ska vara mycket bättre där än i luleå :D

Nu ska jag kolla rush hour 3 och sen sova. Ska ju ändå upp hyfsat tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska visa den sexiga klänningen på Gina.. ;)

2009-07-28 @ 23:34:04
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0