god morgon

vaknade alldeles nyss :) gud så skönt att ha fått sova ut ordentligt!vaknade som så ofta av att oliver skäller bakom ytterdörren,tänkte elaka tankar om honom när jag såg att kl var halv 11 och jag ändå hade tänkt stiga upp då.vem behöver en väcarklocka när man har en hund som verkligen inte slutar skälla förrän man släppt in honom?ingen risk för att försova sig få inte.

ser att det ÄR fint väder ute,lite blåsigt men myggen håller sig borta då.det blir nog att pressa där ett tag innan veterinären eventuellt kommer.jag har ju knappt sett skymten av solen under nästan två veckors tid då jag levt i en krypta(eller befunnit mig på ice,beroende på hur man ser på det :P)

nu ska jag masa mig upp ur sängen och käka frukost.uppdetering kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0