film-time

Har varit ute och sprungit med Oliver för några timmar sen, det var skönt för det småduggade lite så man behövde inte känna att man svettades ihjäl direkt ;)

Haha mamma skrämde mig lite idag, hon sa att i värsta fall byter hon sin etta mot en trea som vi kan dela på. Jag har ingen större lust att fortsätta bo med en förälder, studentlivet upplevs nog bäst om föräldrarna inte har full koll på vad man gör :P

Kollar just nu på Cinderella man. Har sett den en gång tidigare, men den är jäkligt bra. Russell Crowe gör i princip bara bra filmer och han är verkligen min favoritskådis. Såklart väntar jag med spänning på att hans Robin Hood-film ska komma upp på biograferna, men det dröjer tills nästa år. Det är väl ingen högoddsare att Gladiator är min favoritfilm. Hittills har jag inte sett en film som kommer i närheten av den! Efter filmen ska jag nog se Thelma och Louise om jag orkar. Det känns som att det är en film som är ett måste att se och jag har inte gjort det än.

nu är pausen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0