destination urskogen

Väntar på att Elin och co kommer och plockar upp mig för resan till Purnu city. Resan lär ta typ 2,5 h, jag gillar inte att åka bil så länge men vad gör man? Jag får väl underhålla mig med att trakassera Elin och Jonas :P Om jag ids ska jag läsa lite i breaking dawn också. Lite jobbigt att den är på engelska, det går ju lite segare att läsa då.

Jag har fått min dosa till internetbanken, eller ja den finns på Ica men jag hinner nog inte hämta ut den idag för kl 20.00 är det finito med att komma in i butiken. Nu känner jag i alla fall att jag hänger med lite. Känns som att man är lite efter om man inte har internetbank dessa dagar.

Tror inte att jag kommer uppdatera förrän imorgon kväll tidigast så vi hörs om ca 24 h!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0