dag 1 - check

elin - nästa år först ;) tror stockholmsveckan är vecka 29 i år och då jobbar jag :/

första dagen av 11-dagarsperioden är avklarad,det var lite hårt att stiga upp i morse och nu är jag ganska trött.ska lägga mig snart så att jag får ungefär 8 h sömn inatt igen.bättre än att snitta 5-6 h som jag gjort tidigare.det blir lite ohållbart i längden.nåja efter jobbet var det bara att fara till träningen på en gång så någon gång vid halv 8 var jag hemma igen.käkade middag och kollade på lotta på liseberg(1000 nördpoäng :P)innan jag slängde mig ner i sängen.nu läser jag lite bloggar och snokar runt på bilddagboken ;)

längtar till lördag.kommer vara kul att fara ut igen,är över 3 veckor sen sist jag var ut.dock så får jag vara nykter eftersom jag måste ta bilen dit + att jag ändå måste ta bilen till jobbet på söndag.inte kul att åka dit för rattonykterhet och även om man inte skulle åka dit så är det så jävla dumt att köra när man fortfarande har alkohol kvar i kroppen!på söndag börjar jag först 11.skönt att få en sovmorgon + att jag bara jobbar 5 h men får lön för 10.som sagt,handels OB-tillägg går inte av för hackor!

kom på att jag har green day's gamla skivor på en bränd mixedskiva.hur dum får man vara som inte lyssnat på dem tidigare?nåja nu är de i alla fall under utnötning ;) men måste faktiskt säga att deras nyare musik passar mig bättre.de finns ingen dålig låt av de gamla men de riktigt bra låtarna kommer för det mesta från deras 2 senaste plattor.

nu ska jag kanske kolla lite på änglar och demoner.godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0