Boozepack cruisers

var på ötå cruising igår. kul som fan hade vi!!vi började med att ha en miniförfest och lyssna på musik(som visst är bra elin!). sen drog vi en repa runt byn och köpte dip till chipsen. sen tillbaka till lägenheten för att spela ölspel och smaska på chipsen. under spelet kom vissa saker fram som jag inte hade haft något emot att inte få veta :P sen for vi ut igen och var där och snurrade 50 varv runt byn och kollade in läget vid tullen. eller det var jag och jeanette som gjorde det,elin och mikaela var snåla,men de fick ändå komma in senare gratis.snyltisar ;)  vid tullen kom en jävla idiot och började prata med oss, fattar inte varför då jag sagt att jag inte vill ha något med honom att göra! men tror ni inte att han ringer mig 2 gånger vid halv 4?!  jag svarade ju såklart inte, för jag höll på att somna då, inte för att jag nu skulle ha svarat även om jag var helt vaken. så här lugnt gick det egentligen inte till,men det jag utelämnat stannar i jeanettes merca ;)

nu ska jag ut och bada med oliver,uppdaterar mer på kvällen!

förresten titta nu jeanette och elin som klagade på att jag inte sätter ut mellanslag! visst var jag duktig? ^^


Kommentarer
Postat av: Micccsyyyy

Du glömde de stora bokstäverna ändå ;) Men du lär dig sakta men säkert ;)



Tror inte det stannar i Janets merca, för pappa visste det idag! första han sa när jag kom hem var det :P PINSAMT!! Nåja, snart umebo/lulebo som sagt! ;D

2009-07-19 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0