3 juli

mikaela - tack så mycket :* vi borde tråka oss tillsammans istället!

skönt med en ledig dag,men jag känner som vanligt att jag inte får något gjort,jag har på något sätt blivit jäkligt ineffektiv :/ scheman är väl en lösning,men jag är så dålig på att följa dem + att jag inte vill ha ett liv som är tll 100 % inrutat. det dåliga är ju att det varit förbannat kallt idag.har gått med vanliga byxor och långärmad tröja hela dagen*brrr* vintern kan hålla sig borta ett tag till!

jobbar ju imorgon men som vanligt bara 10.30-15-15,najs att inte ens jobba 5 h men ändå få över 8 h lön ;) handels har ju 100 % ob-tillägg.bara att tacka och ta emot.jag tycker att det är grymt att en totalt outbildad 19-åring kan tjäna så bra med pengar.min arbetslivserfarenhet är ju lika med 0 om man inte räknar med sommarjobben från kommunen :P.min lön ligger på 100,54 kr i timmen just nu och med ob:et blir det klirr i kassan snart ;)

fan vad alla människor planerar att åka utomlands.jag ser ut som en marsipantårta snart för att jag blir så grön av avund ;) men kul för alla er som ska ut och resa!jag har bestämt(jeanette är nog också med på det) att vi ska fara tillbaka till cypern nästa sommar,om det nu går för henne?annars finns det inga ursäkter alls :P eller om det inte blir ayia napa är jag ganska sugen på att hyra ett hus på gotland under stockholmsveckan.min chef ska hyra hus där nästa vecka och det sådde ett litet frö av längtan att fara till gotland.vad sägs om det?

kom på att det idag är precis 4 år sen jag var till göteborg och såg green day live.en jävligt rolig kväll som förhoppningsvis blir toppad den 11 oktober ;) GAH det kan ju som vara läge att boka biljett och fixa nånstans att sova!!måste fixa det i helg eller senast nästa vecka!

nu ska jag lägga mig så att jag förhoppningsvis kommer sova i ca 10 h :D godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hey, count me in på en resa någonstans, såvida jag har pengar vill säga... ;)

2009-07-03 @ 23:20:48
URL: http://everwarring.blogspot.com
Postat av: elis

När är det du vill till Gotland?

2009-07-06 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0