28 juli

Vilken härlig dag det är idag! Är bara inne en sväng för att ta en paus från solen(jag har ingen solskydd, hur smart är det på en skala?) Sen ska jag gå och stapla ved. Finns det något jag inte gillar med sommaren så är det att det betyder att en himla massa lass med ved ska in i vedboden och att vi måste fixa hö till vintern. Jobbigt som tusan! Men det går, man får ju gratis motion i alla fall :)

Borde kanske fara till älven och checka om vattnet blivit lite varmare, de senaste gångerna har det varit alldeles för kallt för min smak :/

Idag är det bara 16 dagar tills jag fyller år, usch tiden går så fort! Synd att man inte bara kan spola tillbaka till tiden då man var liten och bekymmerslös. Allt var så mycket enklare då. Men så är det väl att bli vuxen. Inte för attt jag känner mig som en direkt ;) Lägenhetsproblemet är inte riktigt löst än, Maarja har visst fått en 1:a från sbs, men jag vet inte om hon kommer ta den. Annars kan det nog vara kul att bo tillsammans med henne och eventuellt Jeanette i början så att man slipper känna sig ensam när man för första gången flyttar hemfifrån.

Somnade när det var en kvart kvar av Indiana Jones. Kan inte säga att jag tyckte om den, synd för jag hade stora förhoppningar på den filmen, men vissa scener är alldeles för överdrivna för min smak. Och rymdvarelserna ska vi bara inte tala om!

uppdaterar mer senare på dan/kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0