25 juli

vilken härlig dag det varit idag :) efter att jag jobbat min sista dag ( snyft,snyft) så kom jag hem och åt middag och sen drog jag och oliver till älven.Oliver plaskade omkring där, men jag tyckte det var lite för kallt för min smak så jag passade på att njuta av solen istället.

Idag ringde jag en kille om en lägenhet i luleå. Det är en etta, den kostar visserligen 3500 men då är den fullt möblerad så då sparar jag ju in en massa pengar på det. Den ligger på mjölkudden så det är ju inte heller långt till universitet :) Ska fara och kolla på den på torsdag och sen på kvällen ska jag på rix fm-festivalen. Mest troligt följer elin med, bra för då behöver jag ju inte fara dit alldeles ensam. Tyvärr så kommer den hyras ut redan från 1:a augusti så då kommer jag ju få betala för 2 veckor jag inte ens kommer använda lägenheten. Men, men huvudsaken är ju att jag får en lägenhet. Sen så är det antingen så att den hyrs ut till 31 oktober eller hela året ut. vet inte riktigt hur jag ska göra där, beror på om jag får en egen lägenhet från lulebo eller sbs snabbt och om jag gillar lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Låter fint att du har haft en bra dag och att du får en lägenhet :)

2009-07-25 @ 21:51:18
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0