14 juli

det jag beböver till min lägenhet från ikea kommer gå på ca 4000 kr.då har jag räknat med att jag kommer komma på vissa saker senare.inte dyrt alls med andra ord :) fast det är soffan och TV:n som kommer kosta kulor.bra att jag fyller år just innan jag flyttar^^och att jag hinner få lön nr 1.fast sen kommer ju min jotexnota sluta på ca 2000.men det är fina grejer som kommer därifrån sen ;)

det kommer kännas skumt att sluta jobba på ica efter nästa vecka.jag kommer sakna alla som jobbar  där,alla är så grymt trevliga och de flesta är väldigt roliga och helt galna xD men förhoppningsvis kommer jag få jobba där nästa år också,björn lovade det i princip.men säker kan man ju aldrig vara.

nu ska jag fara och springa med tjockisen(mer känd som oliver)han borde ju börja gå ner i vikt snart,men inte syns det då.men det är inte så konstigt när alla ska ge honom kakor och en massa annat-för han är ju sååååå söööööt.lagom söt är han när han får dåliga leder och kommer dö i en hjärtattack >_<

sen ska jag smaska i mig jordgubbar och kolla på allsång på skansen(nörd x 1000).alexander rybak,aka fiolhoben,ska visst vara med.hurra säger jag-inte!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Whoot ska du hitta saker för så lite pengar? :O Vad ska du köpa? Eller har du en massa grejs? :P Jag måste typ köpa säng och soffa och skrivbord, och har räknat att det kommer gå på muchos pengar, men men, man flyttar ju hemifrån bara en gång så... (hoppas vi, haha ;) ) KRAM!

2009-07-14 @ 23:55:50
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0