två veckor kvar...

Idag är det bara två veckor kvar till julafton. Jesus tiden flyger fram!

Sitter i d-huset och fördriver tiden medan jag väntar på att combaten börjar, hade egentligen tänkt gymma innan men motivationen tröt lite. Har varit till stan och köpt Elins present, linsvätska, garn till outfiten imorgon(taggad till tusen inför sittningen och STUK:s avslutning på lördag!!!!!) + två diadem och en ring från glitter. Jag känner mig verkligen som ett mittemellan-barn; ring ett jag provade sitter lite löst, den andra var väldigt trång och såklart fanns det ingen storlek mellan dem :/ så jag tog den som är liiiite för stor, vill inte riskera att amputera fingret för att en ring stryper blodtillförseln. Samma sak är det med kläder egentligen, varför kan det inte finnas kläder i storlek 35? det skulle göra mig väldigt glad.

Idag skar vi sönder en gris, eller hjärtat, lungorna, njurarna och luftstrupen ska kanske förtydligas på en död gris då :P Var jättekul och lärorikt då vi ser i princip likadana ut som grisarna i de inre organen.

Sen drog jag som sagt till stan och nu sitter jag här. Imorgon väntar sovmorgon, städning, en tripp till majje och julsittningen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0