the list

Har lite att göra ( egentligen har jag ju inte det, men packningen var obarmhärtigt tråkig) så därför blir det idag premiär för en hiss och diss-lista! Inte alls wannabe-storbloggare här inte ;)

Eftersom jag tycker att man ska ta det tråkiga först kommer däför, trumpetfanfar, dissen först:

Att vara sjuk - seriöst det här är femte gången MINST sen jag flyttade hit som jag är förkyld, kul? Nope indet det minsta

Überambitiösa människor - egentligen är det en sådan man ska sträva efter att vara, men tyvärr är jag inte det och då får sådana människor mig att känna mig usel.

Mörker - Älskar snön, men varför måste det vara mörkt ungefär 99% av dygnet den här delen av året? Jag känner mig så ineffektiv när mörkret faller på, och då är det inte svårt att räkna ut hur lite jag får gjort de här dagarna

HISSEN

Mina vänner och familj - vad skulle jag göra och vem skulle jag vara utan er?

Julen - omöjligt att inte hissa den, julafton är den bästa dagen på året, stämningen, maten och Kalle gör dagen så underbar

Buzz - ett av de bästa spelen på jorden :) har alltid superkul när jag spelar det!

 Min nya ring från glitter - Har haft svårt för ringar tidigare, men när jag hittade en ring på glittern som ser ut att vara gjord av små nitar var det kärlek vid första ögonkastet!

Hinner inte skriva mer på listan nu för Linda ringde nyss och sa att jag skulle göra mig klar. Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0