sugen på en massa;)

Åh jag blir bara mer och mer sugen på att börja med muay thai, kan ni tänka er mig som en sådan som kickar ass (bokstavligen)? Har lust att börja med klättring också, men tyvärr tror jag att det är på torsdagar och både combaten (som jag inte slutar med i första taget) och muay thai går på torsdagar. Vet inte om det kommer några nybörjargrupper i muay thai efter jul, annars får man väl vänta till hösten -10.

Blev också sugen på att fara till ikea och införskaffa en expedit bokhylla, såklart i svartbrunt. Min lack vägghylla, kullen 5-lådors och 2-lådors är också i svartbrunt ;) jag satsar hårt på svart och rött i mitt sovrum! Måste också hitta någon smart klädförvaring eftersom jag och Maarja ska dela på en walk-in-closet. Tror att ena rummet har en garderob ockå, men det räcker ju inte så långt. Sen finns det väl alltid lite smågrejer man behöver, till exempel en lampskärm eftersom jag fortfarande inte kommit på hur man sätter ihop min!

Snart ska vi kolla vem kan slå Filip och Fredrik? tydligen är det sista avsnittet :(  


Åh herregud jag såg nyss att Ikea fått knubbiga lampor i röd färg, jag har en liten svart sen tidigare men min samling lampor kan kompletteras med en röd knubbig för den är SÅ FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0