snart sängen

Combaten var stenhård idag! Jens har satt ihop de jobbigaste låtarna från 40 och 41 så nu är det ett mördarpass vi snackar om. Men jag kommer allt närmre dagen då jag spikar hela passet. Gjorde bara några missar nu, men snart så. Eller ja det får väl komma på torsdag för nästa vecka tror jag att vi kickar igång med nya passet :)

Vi åt nyss födelsedagstårta som var supersmarrig och tittde på Jeanettes elf-video som är grymt rolig. Jag skrattar till tårar varje gång jag ser den. Imorgon har jag bara en lektion, kl 10.15 vilket betyder en liten sovmorgon. Sen är det möte med ped6 och därefter ska jag, Linda, Sara och Malin plugga på inför dissektionen på torsdag. Jag är grymt trött nu, så jag ska bara läsa lite och sen sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0