snart nytt år, nya löften

Håller på att klura ut vilka nyårslöften jag ska ge (motivationen tryter för att tentaplugga just nu). Ett är i alla fall att jag ska skärpa mig med pluggandet, visst jag har fått minst g på alla mina uppgifter, men det känns ändå som att jag är så oseriös jämfört med alla andra i klassen. Jag ska också försöka springa minst två gånger i veckan nu i januari och öka på när det blir ljusare och varmare ute, sen ska jag köra minst två combatpass (väldigt lätt att hålla) och gymma minst två gånger i veckan. Så det blir ju en del träning, men det behövs! Jag har satt ihop ett program så att jag får bukt med mina axlar som vill åka fram = inte snygg hållning. Hm vad kan jag mer lova? Parta på men med mindre alkohol låter också vettigt. Inget som kommer hållas dock när STUK öppnar igen för vi planerar att ha vår inflyttningsfest som förfest och sen är det tentaRÖJ. Men efter det då ;)

Så sammanfattningen lyder:
- mer seriös med pluggandet
- ca 6 träningspass i veckan
- fest men med mindre alkohol
- hushålla lite mer med pengarna och faktiskt inse att det går att låna böcker mm istället för att köpa rubbet
- Inte slarva med frukosten och lägg mig i tid så att jag får minst 7 timmars sömn per natt

Sådär, nu jäklar ska jag hålla allt det där också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0