snart godnatt

Ska snart lägga mig, väntar bara på att mp3:n laddats klart. Har fixat lite nya låtar till den, bland annar Lady GaGa:s nya bad romance och en del från Timbalands senaste platta. Han kör en repris på apologize med Onerepublic, men den här gången heter låten Marching on.

Imorgon väntar en liten sovmorgon, vi börjar först 10.15 och vi ska vara på Pontusbadet och ha ett vattengympapass. Om jag nu kan vara med, halsen är fortfarande inte bra :( Jag har som sagt lyxproblem gällande att jag har en frys full med mat som jag måste äta upp innan jag kan köpa ny mat. Jag har hittat en massa smarriga recept idag, bla på fetaost- och broccolipaj, kycklingwok och souvlakia som jag ska prova sen då. Jag känner att jag måste börja äta lite bättre, speciellt frukosten kan bli bättre. oftast äter jag bara en macka om jag äter något alls. Det beror också lite på att jag sover för länger i princip varje dag så där är det skärpning som gäller!

Nu ska jag sova så att jag i alla fall får 10 timmars välbehövlig sömn. Najti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0