slutkörd!

Dagen på Ica har varit rätt och slätt GALEN! Sjukt mycket folk och ungefär 90 % hade ett eller flera paket att ta ut vilket resulterade i att det kändes som att jag inte gjorde något annat än kuta mellan postdisken och paketen på lagret. En kund hade inte fått sin avi så jag fick leta bland alla paket efter det, sen visade det sig att hon hade skrivit en bokstav fel det var därför det stod att den inte hade kommit in, ett annat paket var på fel plats så det tog en evighet att leta rätt på den osv osv. Men även om dagen var jobbig så var den samtidigt väldigt rolig, the Ica-gang är så härligt:) Och jag blir så glad när folk kommer och säger att jag alltid är så glad och trevligt, tack det värmer!

Nu spelar jag bingo, pensionärsvarning x 1000!, jag var ett nummer från att vinna en weekend till Oslo, inte för att jag nu vill resa dit men lite småsurt ändå. Men jag sparar mig till bilarna ;)

Imorgon måste jag fixa pepparkakshuset, hitta en julklapp till mina grannars barnbarn, fixa fika till kvällen, promenixa med Oliver, helst hinna rida Majje och städa lite. Allt detta ska ske innan kl 15 för de timmen som följer är i princip helig!

Såg nyss att tv4 film visar gladiator, fattar inte hur nördig man får vara men oftast när den eller någom annan film jag tycker är bra kollar jag den på TV även om jag har den på dvd. Vad är vitsen med det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0